Vinderen af bogen Fanden på væggen af Palle Schmidt er…

Featured image
Featured image

Tiden går hurtigere end jeg vil vide af, og der har været noget stille på bloggen de sidste fjorten dage. Jeg er startet på min læseferier, hvor jeg har tre opgaver af 15 sider, som skal skrives og afleveres næsten lige efter hinanden og som afslutning på sjette måned har jeg en mundtlig eksamen, der også afslutter mit andet semester på kandidaten ved Litteraturvidenskab. Men nu er det blevet søndagen, hvor jeg har trukket vinderen af konkurrencen af Palle Schmidts nordic noir thriller Fanden på væggen. Jeg havde alle gode intentioner om, at jeg ville have læst og anmeldt bogen inden denne søndag, men tiden er som sagt kommet bag på mig, da pensum og undervisningen kom to uger ind i min læseferier.

Først vil jeg lige sige tak til jer, som deltog i konkurrencen. Hvor er det dejligt, at I ville være med. Der er dog ingen af jer, som har skrevet jeres emails i kommentarfeltet, men jeg har nu alligevel fundet en vinder af bogen. Hvis jeg ikke kan komme i kontakt med vinderen, så må du lige sende mig en mail. Vinderen af konkurrencen er Mathilde Riberholdt Jensen. Stort tillykke til dig! Håber at du nyder bogen og holder af en god krimi. Det jeg selv har læst er meget fængende, og det er mere af tvang end af lyst at jeg har måtte lægge den til side i mens eksaminerne står på.

Det er altid dejligt at høre, hvad andre læser og om jeres ynglings bøger. Så også et tak for at dele jeres yndlings krimier med mig, og hvad I læser lige nu. Jeg holder meget af at finde nye eller glemte bogtitler, og man kan jo aldrig læse eller få for mange bøger – vel? Det er nu ved at være længe siden at jeg har læst en god krimi, og jeg finder en ventende glæde i, at jeg kan vende tilbage og fortsætte læsningen af Schmidts bog Fanden på væggen, hvis ikke under eksaminerne så i hvert fald, når den sidste side er skrevet og den mundtlige er overstået.

Jeg ønsker Mathilde og alle jer andre læsere end dejlig skøn søndag aften, og håber at I alle har fået lidt af solen at se i dag! Håber at I får læst nogle gode bøger.

Featured image
Featured image

Leave a Reply

