Vinderen blev…….

Featured image
Featured image

Så blev det lørdag aften, og tiden er blevet til at finde den heldige vinder af de to bøger og lidt julehygge. Jeg vil gerne sige tak til jer som deltog – det var rigtig fint at hører, hvem I gerne vil dele bog nummer to med. Det er altid så hyggeligt at lave disse små konkurrencer, og især lige op til jul, som jo giver en ekstra andledning til lidt mere hygge under de varme tæpper med en god bog i lampens skær mens storm og regn rusker ude i mørket.

For at gøre lodtrækningen lidt hyggeligere har jeg skrevet deltagernes navne på et lille stykke julepapir, og pakket dem ind som små gaver – altså nu, når det jo snart er jul. Da boglige konkurrencer er så hyggelige vil jeg i det nye år arrangerer lidt flere end de to det er blevet til i år, og håber at I følger med. Dadadadadadaaaaa – den heldige vinder blev Karina Wærnskjold – stort tillykke til dig! Jeg sender snart en lille besked til dig.

Jeg ønsker jer alle den dejligste aften og weekend. Jeg håber at I får læst nogle magiske og sødmefyldte juleeventyr. I aften skal jeg skrive eksamensopgave, og så skal jeg læse de næste 4 kapitler i Little Women, der allerede har fanget mig og jeg har glædet mig hele dagen til, at jeg må begynde – men først eksamensopgave…
Psssstt – hvilke julebøger læser I?
Featured image
Featured image

3 thoughts on “Vinderen blev…….

Leave a Reply

