Hip-hip Hurra – Bloggen fylder 1 år!

Featured image
Featured imageRomanerne Helligt forræderi er venligst sponsoreret af Forlaget Jentas – tak!.

I dag er det præcis et år siden, at jeg udgav det første indlæg på Crossing Journeys. Bloggen er blevet mit frirum og min lille hule, hvor jeg kan nyde al den litteratur, som jeg ikke får eller har haft mulighed for at læse på studiet. Men jeg er også kommet ind i et helt nyt fællesskab med en masse søde og skønne mennesker, der ligesom jeg elsker at læse, og i lige så høj grad ønsker at dele deres læsninger med andre, der også har en kærlighed og interesse til det litterære univers. Jeg elsker at følge med hos andre bogbloggere, hvor jeg finder ny inspiration til litteratur, emner og fælleslæsninger.

Jeg vil gerne sige en stor tak til jer, som følger mine skriblerier og sjove påfund her på WordPress, Bloglovin og på de andre sociale medier. Uden jer havde rejsen været knap så sjov, hyggelig og finurlig! Bloggen har dog haft sine stille perioder, hvor der ikke er kommet så mange anmeldelser, som jeg ellers gerne ville skrive, og jeg er også lidt bagud, men jeg skal nok komme efter det, når jeg er kommet helt oven på igen. Det har gennem året været en magisk rejse, og jeg ser fremtil endnu et år, og forhåbelig mange flere. Så nu da bloggen fylder 1 år har jeg arrangeret en lille fødselsdags-konkurrence, hvor Forlaget Jentas har været søde at sponsorere to eksemplar af den historiske spændende roman Helligt Forræderi af James Forrester, der er den første roman i Clarenceux trilogien. Det er en spændende historisk thriller om en hemmelig krønike, et hemmeligt broderskab, mord og politiske intriger.

For at vinde de to bøger plus lidt julehygge skal I skrive navnet på den person I ønsker at dele bogpakken og julehyggen med. Husk at skrive jeres email, så jeg kan kontakte den heldige vinder, som trækkes lørdag aften. Tak for et fantastisk og magisk år!

Featured image
Featured image

14 thoughts on “Hip-hip Hurra – Bloggen fylder 1 år!

  1. Jeg deltager selvfølgelig ikke i konkurrencen, men jeg synes lige, at du og bloggen skal have et tillykke alligevel. Den første blogfødselsdag er altid helt speciel 😀

    Like

Leave a Reply

