I ønskes alle den dejligste jul!

Featured image

Min Decembermåned har været fyldt med hygge, travlhed og masser af læsning. Jeg har også i december nået en masse ting i mit hjem, hvor jeg har fået malet stuen, og i weekenden fik jeg mine nye bogreoler op. Sikke en dejlig følelse, at alle mine skønne bøger står smukt og flot, men ikke mindst at der er blevet plads til endnu et stykker. Det var en virkelig en skøn følelse, at pakke dem ud af kasserne, hvor hver og én er sat med særlig omtanke og med hjertet i bøgernes ånd. Min stue er nu blev hyggelig, og tænker at jeg ikke kan holde mig væk ret længe fra Amazon eller The Book depository for at finde spændende og flotte bøger, der tager mig med ud på fortryllende og mystiske rejser verden rundt.

Jeg har fået købt en massen bøger i løbet af decembermåned, men har dog ikke nået at læse dem endnu, men jeg glæder mig til at synke ind i hver én, når der er faldet lidt ro over mit lille hjem. Jeg vil i slutningen af decembermåned lave et indlæg, hvor jeg viser bøgerne frem, og fortæller lidt om, hvorfor jeg har købt dem, og hvad der fanger mig i de enkelte romaner. Jeg er ved, at skriv eksamensopgave med en begyndende mellemørebetændelse, så det går noget langsomt. Det har desværre heller ikke været så let for mig, at komme igang med denne opgave, da den teoretiske del har været noget af en udfordring at finde, men nu har jeg fået fundet det, og håber på at resten nærmest skriver sig selv. Nu hvor der kun er 12 dage til, at opgaven skal afleveres så har jeg valgt at indskærpe mit fokus, men jeg vil dog stadig komme med et eller to indlæg i ugens løb.

Featured image

Min datter ligger og putter sig på sofaen, med en julekribleren i maven og med mange forventninger til i aften, og ser Barbie I En Julefortælling, der er en nyfortolkning af The Christmas CarolJeg vil nyde en stille stund, og krybe ned under dynen med en kop god kaffe, og læse The Christmas Carol af Dickens, så jeg også finder den helt rigtige julestemning frem til aftens glæder. Jeg glæder mig meget til, at vise mine julegaver frem her på bloggen, og håber at I får jeres boglige ønsker opfyldt

Featured image
Jeg håber, at I alle må få den skønneste og dejligste juleaften med dem i holder af. Glædelig jul!

2 thoughts on “I ønskes alle den dejligste jul!

  1. Hahaha, min rebelske moster insistere hvert år ved træet, når hele julesangbogen er skrålet, at vi SKAL synge Søren Banjomus. Bare fordi allé hader den. Og alle protestere. Hun elsker det. For vi giver os, for vi ved hun bliver ved. Og så tramper alle rasende rundt og synger modvilligt med, mens vi er ved at dø af grin. Forfærdelig sang :p

    – Anne

    Like

Leave a Reply

